Huray

Vic

Vic is jouw “visuele identiteitskaart”. Een één tot anderhalf minuut durend portretfilmpje over jezelf, “de mens achter de business”. Vic is ontstaan uit het motto:


“THE HEART OF YOUR STORY GIVES YOUR FACTS A SOUL”


De kracht van jouw Vic zit in jouw persoonlijkheid. De bedoeling van een Vic is niet zozeer om je business te promoten of uit te leggen (daar zijn websites voor) maar om een visuele impressie te geven van jou als persoon en zo je klanten vertrouwd te maken met wie jij bent en wat je te bieden hebt.

Je kan een Vic vanuit twee standpunten vertellen:

TEASEND:

De eerste 50 seconden vertel je over jezelf. Wie je bent, wat je inspireert, wat je kippenvel geeft, wat je belangrijk vindt. Pas daarna onthul je wat je werkelijk qua business doet.

TO THE POINT:  

Soms moet je meteen tot de essentie overgaan. Hier vertel je meteen wat je doet. Daarna gaan we dieper in op wie je bent, je waarden en wat je inspireert.

De twee aanpakken verschillen niet zozeer qua inhoud maar eerder qua structuur. Het is volledig aan jou om te zeggen welke je verkiest.

Op het einde van jouw Vic verschijnen uiteraard jouw gegevens, net zoals bij een business-kaartje, eventueel aangevuld met een call to action.


BEKIJK VIC ➤➤


{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x